mandag 30. august 2010

Buenos Aires gjennom linsen III



4 kommentarer:

  1. Hei Marte! Gøy med bilder! Ser ut som dere har det gøy! Prøvde å legge meg inn som "følger", men fikk det ikke til... Ingen datakyndige hjemme! Noe nytt fra senteret dere skal jobbe på?

    SvarSlett
  2. ..og hils selvfølgelig Katrine og Stine!

    SvarSlett
  3. Hola Katrinos, Martos og Stinos!
    Endelig har eg fått internett tilbake i leiligheten, og kan begynne å følge med dere litt bedre:)
    Ser ut som dere har det helt fantastisk! Skulle gjerne blitt med en tur på la cabrera!! Ser dere har vært på mange av de samme stedene eg besøkte da eg var der, og eg er grønn av både misunnelse og forkjølelse her eg sitter full i snørr og med en varm kopp med te!
    Akkurat no er eg relativt frustrert over å ha sittet oppe og ventet på internettmannen siden klokken 8, og han ikke var her før 12!! Hersens!

    Dere må forresten se om dere får tak i en "oppskrift" på hvordan mate skal tilbredes! Eg kjøpte med meg hjem tre pakker, men har ikke fått til å lage den ordentlig. Men så skal det sies at matekoppen eg kjøpte er av dårlig kvalitet, og trolig ment for å se på, og ikke faktisk bruke..

    Skulle ønske eg hadde tatt meg noen måneder fri sammen med dere og blitt med på tur! Ha det fantastisk mine søte jenter!! Adios amigos, eller blir det amigas?!:P Får håpe at spansken deres er bedre enn min!

    SvarSlett